Frempong

Som jag o nog de flesta trodde så var det alltså James Frempong som presenterades hos Peking igår. Han är för närvarande i Gefle IF men hans kontrakt går ut i slutet på detta år. Förhoppningsvis kan IFK köpa loss honom redan nu så han får vara med o spela på Parken på måndag, men annars så får vi snällt sitta o vänta till 1/1-12 då han har kontrakt med IFK från det datumet.

Klockan är bara typ 10, o jag har redan hunnit med massor här hemma, städat i köket, fryst in kött som vi köpte på City Gross i förrgår, dammsugat och ätit frukost.
Nu ska jag ta en bit av min goda kaffeost som jag köpte på Makkarakauppa igår. Den är ju så GOD!!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback