Full rulle hela dagen!

Ja dagen har verkligen rullat på för fullt. Började ju jobba kl 7 idag. Men inga barn kom förns åtta typ. Så det var rätt lungt kan man ju säga. Vi hade hela 4 barn på avdelningen idag. :)
Har mest varit ute på jobbet, vi var o matade änderna på eftemiddagen. Det blev ett jäkla kackel på dem där flygfäna. Men barnen tyckte det var roligt.
På rasten stack jag bort till Halvars och åt glass. Mycket gott i denna värme!

Efter jobbet gick jag ner till Mcdonalds.. De har ju börjat med de där glasen i år igen. Limegröna glas denna vecka. Så nu får jag väll äta på Donken en gång i veckan för att få de där glasen... Men det kan det vara värt.

Nu sitter jag här hemma i lugn o ro, nästan iaf.. Springer upp och ner till tvättstugan bara.




första glaset i för detta år!

Fina glaset från Donken!



Glass på halvars :-) Självklart är nya kepsen på som jag köpte igår på Parken!

Glass på Halvars på min rast. Självklart är nya IFK-kepsen på :)

Kommentarer från er söta läsare.
» Sanna

Åh! Har glasen kommit. Nu måste ju jag med äta på donken varje vecka. Det här kommer inte se bra ut för figuren vill jag lova. haha!

2011-06-30 // 16:58:54
URL: http://universalappeal.blogg.se/
» Angelica

Ja de har äntligen kommit. Man kommer nog bli trött på Donken efter att man samlat alla glas haha.. :)Brukar ju bli så iallafall.

2011-06-30 // 19:30:08
URL: http://pekingstigerkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback