Godmorgon..

Väldigt trött...gick upp 05.30 idag för att jag börjar jobba kl 7. lite längre dagar denna vecka... men ska inte klaga.. det är ju semester efter denna vecka :)
Igår var det ju fotboll.... Började riktigt bra o vi fick första målet.. men sen gick det bara utför, domaren var ju helt väck. Gav inga frisparkar till IFK, o missade massa hands o grejer. DÅ blir man riktigt arg. :(
Men men. Bara att ta nya tag och hoppas att domaren har en bra dag till nästa match!

När jag kom hem från matchen igår så var jag ju tvungen att prova en av de nya glassarna som jag köpte tidigare på dagen igår. Hjortronglassbåtarna var riktigt goda!

Skriver nog mer senare idag!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback