Har blivit med blogg. :)

Då sitter man här och har precis skaffat en egen blogg. Tänkt att det kunde vara roligt eftersom jag är inne och läser många andras bloggar. Nu gäller det bara att hålla i skrivandet och inte glömma bort att blogga ;-D

Dags för matlagning snart och sen ska jag och älsklingen bege oss upp till Parken för att se på Härliga IFK Norrköping mot Kalmar. Tror faktiskt på vinst för IFK idag. 2-0? :)

Annars idag så jag har jobbat, jobbat och åter jobbat. men bara denna vecka kvar nu sen är det semester i två veckor. Det känns ganska välbehövligt faktiskt.
På vägen hem från jobbet hörde jag glassbilen med, så det var bara att springa allt man orkade för att hinna köpa lite glass. Köpte "High five" och "Hjortronglassbåtar". Har dock inte testat någon glass än men kanske gör det senare :).


Kommentarer från er söta läsare.
» Sanna

Du måste säga vad du tyckte om glassarna. Jag stod och funderade på om jag skulle köpa dem eller inte. Det blev inte och så slog jag till på den största jävla mixlådan de hade istället. Jag är så svag. haha! I den var det i alla fall vanliga glassbåtar och det är ju mums.

2011-06-30 // 17:00:34
URL: http://universalappeal.blogg.se/
» Angelica

Det var riktigt goda glassar som jag köpte. Hjortronglassbåtarna är nog bäst tror jag :)

2011-06-30 // 19:28:34
URL: http://pekingstigerkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback