Mätt som en gris!

Nu har jag o älsklingen precis ätit pastasalladen som jag gjorde idag. Blev faktiskt riktigt nöjd med maten idag. Hade gul,grön och röd paprika i, coctailtomater, skinka, annanas, mozzarellaost och självklart isbergssallad och pasta.
Blev så mycket så får väll äta det imorgon också, men det gör ju inget :-)


Kommentarer från er söta läsare.
» Sofia

Hej Angelica! Vad kul att du skaffat en blogg du också. Hoppas du tycker att det är OK om jag läser den? Hälsa till Stefan och kissarna!

2011-06-29 // 22:29:30
» Angelica

Hej Sofia! det är absolut OK att du läser min blogg :) Bara roligt om lite läsare hittar hit!

Jag ska hälsa till dem.

2011-06-30 // 15:39:16
URL: http://pekingstigerkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback