Hejsan.

Har precis kommit hem från skolan, var där en sväng och läste en bok.. Jag ska snart bege mig ner mot stan och leta efter en skinnjacka, ingen äkta dock. Får se om jag hittar någon, har kollat runt i ett par affärer här om dagen men hittade bara jackor med sne dragkedja och det vill jag inte ha. Ska kolla på Hm och New Yorker bland annat idag..

Jag har sovit som en stock inatt men är ändå rätt trött, är nog sliten från bussresan fortfarande :p Jag har inte så mycket mer planerat idag, kanske ska ta en löprunda men får se om jag orkar eller om jag tar det när jag känner mig piggare.

Hoppas att ni har en fin dag ute i solen! Kram kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback