Sol och sommar!

Eller ja nästan iallafall hehe, det har ju varit riktigt nice väder idag, grymt skönt iallafall i solen. I morse var jag över på en kopp kaffe hos Dan innan han skulle dra till skolan. Efter det så gick jag ner till stan och köpte säkerhetsnålar och en present till kusinen som vi ska fira på lördag eftermiddag. När jag kom hem var klockan runt elva typ, blev en tidig lunch och sen promenad ute i det underbara vädret! Hann även med en glass på hemvägen ;-) Det blev en mjukglass denna gång.
 
Aa vad har hänt mer... Just det, jag var ju på kundkortsträff på hemköp efter min promenad, det var grymt mycket folk redan strax efter klockan två. Köerna var otroligt långa men det gick ganska fort ändå, jag passade på att handla lite medan jag stod i kön, var ju precis bredvid köttdisken så där fanns en del som jag ändå tänkt köpa. Smidigt ;-D Det blev faktiskt inget onyttigt! Köpte jordgubbar istället för godis, det var 2 liter för 30 kronor. Som hittat.
 
Sen har jag pluggat lite på senare eftermiddagen, så denna dag har verkligen varit effektiv känner jag! Känns ganska trist att sitta här hemma och inte göra något, rastlös ;-) Kanske ska ta och gå ut en sväng igen, får se hur det blir.
 
Kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback