Tjingeling!

Hej på er! Denna dag har verkligen gått riktigt fort!! Dagen började med frukost och sen en promenad i det soliga vädret. Var ute redan klockan åtta i morse. Supernice var det. Efter att jag hade kommit hem så städade jag badrummen. Jag och älskling var även nere på stan en snabb sväng på eftermiddagen innan årsmötet. Peking Fanz årsmöte var riktigt intressant, goda vaniljbullar och gott kaffe var det med ;-)

När vi väl var hemma igen så kollade vi repris på andra halvlek av Arsenal - Aston Villa, vi hann se nästan hela första halvlek innan vi drog iväg till årsmötet. Det har verkligen varit full fart idag så nu är jag riktigt seg och trött, blir nog en ganska tidig kväll tror jag..

Hoppas att ni har haft en bra dag, vi hörs mer i morgon! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback