Frukost.

Hej på er! Sitter precis och äter frukost, var inte hungrig förns nu.. Efter det är det dags att ta tag i pluggandet, ska hålla mig inne idag iallafall till kvart över fem då ska jag dra iväg till Friskis. Kanske glor på någon film med för jag känner att jag inte behöver plugga allt för mycket till tentan nu, känner mig ganska säker på målen som ska uppfyllas för att klara tentan, får hoppas att det syns när jag väl ska skriva med. Det beror ju på vilka frågor som kommer, man vet aldrig.

Hade en kompis här för en stund sen på en kopp kaffe, det var trevligt! :-) Nu är jag lite piggare iallafall än vad jag var i morse, jag o älskling gick ner till torkrummet vid sju o hämtade tvätten som hängde där över natten o då var jag riktigt trött. Tänk vad lite kaffe och trevligt sällskap kan göra :-D

Dags att ta tag i dagen, hoppas att ni har en fin dag trots snöö.. :) Kraam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback