Hoppsan!

Idag har det verkligen varit fullt upp, därför har det inte blivit något bloggande efter i morse... I förmiddags tog vi ju en promenad först till stan och sen till min mormor, var där i ett par timmar innan vi gick hemåt igen. Det var riktigt trevligt att träffa mormor, det var ett tag sen nu. Vi fikade och pratade om allt möjligt. Måste försöka att gå dit lite oftare, det är ju inte allt för lång promenad dit iallafall.

Efter att vi kom hem så städade vi lite här hemma, sen var det fotboll på tv:n som gällde. Två matcher som skulle bli kul att se, blev skit. Iallafall resultaten. Usch.. Men så är det ibland. Funderar på att dra ut en stund på en promenad igen, känner att jag behöver röra på mig, är rätt rastlös. Får se om jag får med mig älsklingen, kan vara trevligt med lite sällskap.

Tror inte att det blir någon mer uppdatering ikväll... Men imorgon hörs vi igen! Kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback