Älsklingens födelsedag!

God morgon! Hoppas att ni har sovit gott?! Jag har sovit sådär. Vaknade inatt vid ett-tiden av åskan och ösregn. Jag ogillar verkligen åska, speciellt när jag är själv i rummet haha, Stefan hade inte gått o lagt sig än då. Idag fyller förresten Stefan år! Han ska få en present av mig när han vaknar =) Sen ska jag även fixa nån liten tårta från Hemköp, det är ju ett måste när någon i familjen fyller år ;-)
 
Idag står det bland annat städning på schemat, sen får vi se vad vi hittar på mer. Fram tills ungefär för en kvart sen var jag heelt säker på att det var Lördag idag, bara för att det är en ledig dag. Men ganska skönt ändå att det bara är torsdag!
 
Ha det så bra så hörs vi senare! Kram på er.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback