Full rulle!

Idag har det verkligen varit full rulle från början till slut. Men det har varit en riktigt bra dag! I morse hängde jag med Dan till förskolan för att lämna Iris, det var skojigt =) Sen drog vi hem till honom och drack en kopp kaffe innan han skulle iväg till skolan. Det var också skojsigt. Snackade massa skit och kollade lite på Anger Management. Gick därifrån vid 9.40 o drog hem o pluggade, satt på balkongen och läste på inför redovisningen i morgon, skrev även en del stödord så att jag slipper stå och läsa rakt av.

Det var förmiddagen det. Sen vid tvåtiden så träffade jag min mor, vi gick på stan en sväng för att hon hade en del saker att fixa, sen drog vi bort till Halvars och köpte glass. Fjärde gången för i år för min del, men mamma hade ju inte varit där än i år så det var på tiden ;-)

Nu springer jag och älsklingen upp och ner i tvättstugan, har även hunnit med matlagning och att äta.

Sa ju att det var full rulle idag ;-D

Kraaaaaaaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback