God morgon!

Hej på er! Så skumt det känns att det är torsdag idag, vi var ju lediga igår haha. Men men det betyder att det snart är ledigt igen! Vi hade en riktigt bra dag igår. Vi blev ju hämtade vid halv två o så åkte vi till Söderköping. Väl framme så är det en himla massa folk där, de hade fixat partytält där vi satt och åt sommarmat :-) Det var verkligen passande med tanke på hur varmt och soligt det var igår! Det bjöds på massa dryck och efter maten blev det efterätt. Jag drack faktiskt bara ett halvt glas vitt vin, o så kaffe då såklart. Vi var där i ca 4-5 timmar och sen bar det iväg hemåt igen. Det var jättekul att träffa allt folk, även fast jag bara kände igen några stycken av dem. :-) Många barn var det med så det var liv och rörelse hela tiden.
 
När vi kom hem igår så tog vi det bara lugnt här hemma. Man blir rätt seg av att sitta i solen i flera timmar, speciellt när man inte är van vid det :p Vi kollade på Champions League semifinalen och sen gick vi och la oss. Jag somnade nästan direkt.
 
Idag är det skola som gäller mellan 13-17. Vi har ett seminarium och sen ska jag hem och ha tvättstugan.
 
Ska lägga upp en på mig och Stefan från igår förresten!
 
Ha en superbra dag så hörs vi lite senare!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback