gårdagen.

Igår på förmiddagen var vi bara hemma o tog det lugnt. typ vid två så åkte vi ut till en kompis föräldrars stuga, åt god äppelpaj, massa godis och sen blev det bad och grillning. Eller ja, jag badade inte, bara tittade på, doppade fötterna lite. ha ha. Det var på tok för kallt för mig, badkruka som jag är.
Sen spelade vi Carcazzonne och åt ännu mer godis. Drack bara läsk igår! Sparar ölen o cidern till idag ist ;-D de få som jag har.

Om ett par timmar kommer några kompisar hit, det blir grillning och så innan fotbollen. IFK Norrköping möter Malmö FF på Parken idag. Tror faktiskt att IFK vinner med 1-0. Hoppas på fint väder och mycket publik.
Efter matchen är det tänkt att vi drar ner till Munken, kanske tar ett par öl och lyssnar på banden.

Kommer nog bli en najsig lördag detta!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback