Lördag!

Äntligen är det helg. Skönt att vara ledig!
Idag ska jag o sambon på 40-årsfest i västra husby. Det ska bli mycket trevligt :-) Ska vara där ganska tidigt på dagen så man hinner inte göra så mycket mer. Men jag har iaf hunnit med att städa badrummen ;-D

Bara en arbetsvecka kvar, sen har jag 2 semesterveckor till att se fram emot! Har inget direkt planerat men jag kommer nog på saker o göra. Stefans semester är ju slut när jag är ledig så honom kan jag inte umgås med lika mycket :(

Förresten! Vilka häftiga åskoväder det har varit senaste två nätterna. Jag gillar inte åska alls och tyckte det var lite läskigt. så det har inte blivit mycket sömn.. Får hoppas att det slutar åska på nätterna framöver så man får sova.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback