Strömlöst och shopping.

Idag har det hänt ganska mycket. Först så var jag, mamma och moster iväg till djuraffären i Ingelstad och köpte presenter till Zigge som fyller år på tisdag. Visar bilder på det när han får det på födelsedagen.
Sen åkte vi till Färgargården och fikade och pratade om ditten o datten. Mycket trevligt var det.

Efter det så var jag o mamma på stan en sväng. Eller ja det blev ganska länge, kollade i massa affärer, och helt plötsligt slog blixten ner någonstans o det blev kolsvart i hela centrum. Så ut från butiken som vi var i för tillfället. de var ju tvugna att stänga alla butiker på stan så vi fick snällt vänta tills de hade fått ström igen.
Satte oss på ett fik på linden o drack coca cola i väntan på att strömmen skulle komma tillbaka. Vi hann gå en runda också i mörkret. Det var ju ingen idé att vänta ute för det verkligen spöregnade ute under hela tiden.
Efter typ en timme kom strömmen tillbaka så vi fortsatte att kolla i några butiker som vi inte hade hunnit med.
Hittade ett par cerisa skor på rean, så var bara tvungen att ha dem. Även fast jag absolut inte behövde fler skor ;-D .
Sen köpte jag även ett paraply på stadium i samma färg som skorna. Riktigt fint! Hade ju inget paraply med mig ner till stan så det var bäst att köpa ett ifall att det skulle fortsätta att regna på hemvägen. Men då var det helt plötsligt jättefint väder igen! Typiskt!


Ja här var det mörkt i alla butiker. haha...



Mina nya skor och mitt nya paraply. Kommer säkert till användning någon gång :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback