Tatuering gjord.

Idag har jag tatuerat in Zigges ansikte på sidan av revbenen :) Det blev aaasbra måste jag säga, och det kommer att bli ännu bättre när det har läkt. Lägger in en bild på bloggen imorgon eller ikväll när jag tagit bort plasten. Gjorde inte alls lika ont som jag hade förväntat mig, en del säger att det är det värsta stället att tatuera på och att det gör så ont men det kände inte jag. ändå tog det 2 timmar. Visst i slutet kändes det ju lite mer men det brukar det göra.
Så nu har man en ny tatuering o ta hand om i två veckor. tvätta o smörja in. Saknat det heheh...

Annars så har jag jobbat idag. började kl 10 o slutade 16.30. men jag var ju iväg 12.30-15.00 så det blev en kort arbetsdag.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback