God morgon!

 
God morgon på er! Hoppas att ni är pigga och glada? :) Både jag o älsklingen vaknade kl 06.00 idag och kunde inte somna om hur vi än försökte, så jag har varit uppe ett tag nu :)
Gårdagen var väldigt trevlig och mysig, vi var ju hos min moster ute i Lindö och firade jul, massa god julmat, Kalle anka, paketöppning och massa mer!
Idag ska vi till Stefans föräldrar och fira mer jul, hans syskon med familjer är också med så det kommer bli grymt skoj det också. Vi ska väll dra dit mellan 12-13 nån gång tror jag så innan dess blir det lugnt.
 
Kom på att jag glömde lägga upp bild på min klänning som jag hade igår så den kommer i detta inlägg! Får se vilken klänning jag tar på mig idag, kommer nog bild på den också senare. Hehe...
 
Ha det bra allihop så hörs vi lite senare!
 
 
Gårdagens klänning.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback