Länge sen nu!

Hej på er! Nu ska jag försöka ta mig i kragen och blogga igen. Hade ju ett blogguppehåll fram tills nu, det har varit mycket med skolan och annat så har varken haft tid eller ork till att blogga. Men nu ska jag alltså försöka att komma igång på allvar igen.
 
Snart är det jul, rättare sagt redan i morgon. Helt sjukt vad tiden går fort, tyckte att det var julafton för inte alls länge sen. Igår fick vi upp julgranen, bättre sent än aldrig ;-). Jag och min älskling ska till min moster och fira jul i morgon. Ska bli väldigt trevligt!
Vår fina julgran :) Zigge ville också vara med på bild!

Kommentarer från er söta läsare.
» Malin

Välkommen tillbaks!

Svar: Tack!
Angelica

2012-12-24 // 13:36:59
URL: http://nilamsliv.bligspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback