Blåsigt..

Hej på er, nej jag har inte blåst bort. Men det har varit nära några gånger haha. har varit hemma ett par timmar nu efter promenaden. Det var riktigt nice väder ute idag om man bortser från blåsten. Solen värmer verkligen så det känns att det är vår på riktigt nu.
 
Efter promenaden har jag inte gjort allt för mycket, den tog en timme typ. Blev lite sugen på att ta en löprunda men jag ångrade mig när jag kom på att det blåste så mycket. Kan bli jobbigt att springa då, förhoppningsvis kan jag ta en runda i morgon. Jag ska nog ta och börja laga mat om ett tag, idag blir det pasta och korv, lätt och smidigt. Orkar verkligen inte anstränga mig med någon jobbig mat som tar tid idag. Lite lätt lat sådär bara.. ;-)
 
Ska nog ta och busa lite med katterna nu, de har bara slöat hela tiden sen jag kom hem. Hörs kanske lite senare!
 
Bild från promenaden tidigare idag. :)
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback