Energi.

Ojoj vilken energi jag har haft idag.. Jag drog iväg på en löprunda på förmiddagen, orkade dock inte springa hela vägen, bara 3 km och sen så gick jag de resterande två. Efter ett par timmar så var jag och Stefan iväg på en promenad med Carina, Dan och Iris. Så då blev det 4 km till. Vi åt även årets första glass på Halvars. Jag tog en strut med saltlakrits och marsipan, två av deras nya smaker och jag måste säga att det var riiiiktigt gott. De hade ganska många nya smaker så det ska bli kul att testa fler framöver.

Efter att vi hade gått på promenaden så gick vi hem till Carina o co och fikade och nu är vi hemma igen och slöar i soffan. Sitter för övrigt och dricker Loka Strawberry Ice Cream. Det kommer recension på de tre nya smakerna i nästa inlägg. Tänkte att det kunde vara lite kul nu när jag har smakat på alla tre.

Hörs om en stund igen alltså. :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback