Förlust.

Jaha där kom IFK Norrköpings första förlust för i år..... mot Bp.. Inte alls bra. Men men nu vinner vi mot Helsingborg på torsdag istället. Sitter och dricker vin och äter ost. Mycket gott. Dagen har varit bra men väääldigt lugn. Ganska nice faktiskt. Var nere på stan en sväng med Stefan när han hade slutat jobbet. Vi har ätit god mat, potatisgratäng med extra allt. ;-) massa vitlök och massa riven ost, mumma. Dagen har gått väldigt fort faktiskt.
 
I morgon är det lördag och då ska vi fira Stefans mamma som fyller 65 år. Det ser jag fram emot riktigt mycket. Får se vad jag ska ha på mig, har inte bestämt mig än, har ju ändå 52 (?) klänningar att välja på. Ska räkna mer nogrannt i morgon, bara för att.
 
Ha en bra kväll! Hörs nog mer i morgon, iallafall på morgonen. Kraaaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback