Fredagskväll.

Hej på er. Hoppas att ni har haft en bra dag? Det har jag haft iallafall. Strax innan klockan tio åkte jag och en kompis till Linköping för att han skulle köpa en telefon där, jag var smakråd. Fick faktiskt välja vilken telefon han skulle köpa ;-D Så nu är det mitt fel om den inte är bra haha... Efter det så åkte vi till Statoil för att byta till sommardäck på bilen. Det var riktigt skoj att ses faktiskt, var ett tag sen.

Annars så har jag bara tagit det lugnt idag, vi har precis ätit mat, en god köttbit och rotfrukter i ugn. Proppmätt är jag så det är som det ska vara alltså. :-) Sitter och kollar på Let´s dance, finns inget annat bra vad jag vet.

Har även lagt upp en bild på min nya jacka som ni kan se på inlägget under detta.

Ha en bra kväll :-) Kraaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback