Gameday!

Idag är det match på Parken mellan IFK Norrköping - Helsingborg. Ska bli riktigt sköj! Det ska bli uppehåll ikväll med, ska bara regna fram till klockan sex om man ska tro på Yr.no. Är helt ledig från skolan idag så jag slipper gå ut, iallafall på morgonen och förmiddagen. I eftermiddag ska jag träffa min mor nere på stan, kanske ta en fika och lite så. Det ska bli trevligt.

Det lär nog bli en filmdag här hemma fram tills jag ska iväg, får se om jag hittar någon bra film att se på Viaplay.

Förresten så har jag och Stefan anmält oss till träffen på Olearys som Arsenal Sweden Östergötland ska ha när Arsenal spelar mot Man U nästa söndag. Så det blir mat och dryck där då samtidigt som matchen är, ska bli grymt nice alltså! Länge sen jag var på Olearys och kollade på fotboll.

Ha en bra dag i regnrusket så hörs vi lite senare. Puss&Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback