Glad!

Jag kom hem från tandläkaren för någon timme sen typ. Jag hade inga hål! Inte denna gång heller! Jag har ju aldrig haft det och hoppas att jag slipper det ett bra tag till. Billigt blev det med tack vare tandvårdsbidraget som man får, hade ju sparat in från förra året med så har inget att klaga på :) 130 kr istället för 730 kr blev det. Var faktiskt förbi Hemköp på vägen hem och köpte med mig en godispåse, Ahlgrens bilar ;-D Måste ju fira lite haha.
 
Nu sitter jag och väntar på att dra iväg till skolan, ska vara där vid 12 och äta lunch med My och Carolina. Köper med mig något mumsigt från Ica tänkte jag, fick ju iallafall lite pengar över från idag :-)
 
Hörs lite senare igen! Ha en bra dag så länge!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback