God morgon!

Hej på er! Fint med lite sol idag :) Man blir på så bra humör då! Idag är det skola som gäller mellan 9-12. Sen ska jag hem och äta lunch. Ska nog ta en långpromenad efter lunchen tror jag, behöver röra på mig lite :)

Matchen mellan Arsenal - Everton slutade 0-0, men matchen var spännade iallafall, även om domaren var pissdålig för det mesta. Trevligt sällskap var det iallafall så jag klagar inte. :)

Sitter och småskrattar lite åt Molly, det är två duvor på vårat balkongtak som hon hör, de håller på o bökar eller nått haha, väldigt spännade för kissekatterna. Men jag tänker inte släppa ut henne iallafall, ska ju till skolan snart ändå så katterna får gå ut när jag kommer hem igen. Undrar om det är något duvbo eller så på balkongtaket för det är ofta duvor där uppe och hoho:ar.

Ha en bra dag så hörs vi lite senare igen! Kram kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback