God morgon.

 
Eller nja det är ingen god morgon, tror att jag vaknat på fel sida idag för jag känner mig rätt nere, vet inte varför.. Men jaja det går väl över snart säkert. Dagen igår var väldigt bra iallafall. Gofika och goood mat! Jätteskoj att träffa Stefans syster med familj nere från Göteborg eller närheten iallafall. Det var länge sen vi träffade dem känns det som. Sen var ju självklart stefans andra syster med familj där med och det är alltid lika kul att träffa dem :-)

Idag blir nog en lugn dag, ska väl ta en promenad eller löprunda iallafall för jag behöver röra på mig. Det är ju sol ute idag med, riktigt nice.

Vi hörs lite senare! Kram!!
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback