God morgon!

Då var det morgon igen då, sett fram emot denna dag riktigt länge faktiskt. Idag ska vi ju fira Stefans mamma, vi ska vara där vid tvåtiden o fika, sen vid fyra ska vi se på fotboll ;-) (iallafall fyra av oss som är där haha), efter det har jag hört att det blir middag. :-) Tror inte att det blir någon mer bloggning idag men nu vet ni ju iallafall varför. :)
Måste kolla vad jag ska ha på mig... Har för mycket att välja på känns det som haha. Har alltid så svårt att bestämma mig för något när det gäller klänningar. Men det löser sig väll. När jag vet vilken klänning jag ska ha ska jag måla naglarna i nån matchande färg med.
 
Ha en superbra dag så hörs vi nästa gång!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback