God morgon!

Hoppas att ni har sovit gott :-) Jag har sovit skapligt bra iallafall, låg vaken mellan 03.15-04.30 men annars så har jag sovit bra. Sitter och dricker en kopp te och skriver lite här. Sen ska jag ta och äta frukost.

Idag står det plugg på schemat. Måste bara ringa till vårdcentralen innan jag drar till skolan idag och fixa astmamedicin.. Har ju känt av min astma till och från sen oktober typ, och mycket mer nu när jag sprang i lördags.. Så inget mer springande innan jag fixar medicin, det har stefan sagt ;-) Hade ju besvär med astma för typ 3-4 år sen men det gick ju över men nu känner jag att det inte är värt att chansa, jag vill kunna springa utan att känna av det hela tiden. Tror nog inte att jag behöver komma på någon undersökning eftersom jag har haft medicinen förut men vi får väll se vad de säger.

Ikväll är det match på Parken <3 Forza Peking!!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback