Halluu!

 Vilken seeg dag alltså. Var i skolan i morse från klockan åtta och pluggade, drog hem vid halv elva. Efter det har det inte blivit alls mycket gjort :( Har varit otroligt trött så har knappt orkat stå upp. Vet inte vad det har varit med mig idag, men nu på senare eftermiddagen och kvällen är jag lite piggare iallafall så det är nice.
 

Förresten så hittade jag nya Loka Lemon pie på Ica, jäklarns så goood den var. Men det går inte att dricka hela på en gång för att den är otroligt söt. Jag tyckte iallafall att det inte gick men det kanske är någon som tycker annorlunda.. ;-) Har faktiskt kvar halva i kylen, tänkte att Stefan ska få smaka när han kommer hem från sin After Work. Om det inte blir för sent alltså.

 

Nu är det iallafall helg, i morgon tänker jag inte plugga... Har en helt ledig dag framför mig så får se vad som händer, ska nog ta en löprunda iallafall! Skönt med fredag i morgon iallafall, bara ta dagen som den kommer, sånt gillar jag. Nu ska jag kolla på Halv åtta hos mig och sen är det Tonårsbossen på 3an. Så ser min kväll ut.

 

Just det, fick hem ett par örhängen som jag beställde på internet för några dagar sen, lägger upp bild i detta inlägg så ni får se godingarna, Vitablå döskalleörhängen med massa blingbling. ;-) De ska jag ha i helgen när vi ska på 65-årskalas hos Stefans föräldrar :-)

 

Ha en bra kväll allihop så hörs vi mer i morgon! Puss och kram

 

 

 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback