Hejhopp!

Så var det kväll igen! Dagen har gått väldigt fort! I morse/förmiddags satt jag och följde utvecklingen i Boston på Aftonbladets live-tv. Sen vid halv tolv gick jag bort till pizzeria Napoli för att äta lunch med Dan. Jag tog en pizza med räkor och färska champinjoner, det var riktigt gott!! De måste ha Norrköpings bästa pizzor där alltså, jag blir aldrig besviken. Himla stora är de också.
 
Men iallafall, efter att vi hade ätit upp så var det en stund kvar tills jag skulle till skolan, så vi bestämde oss för att ta en kaffe på ett fik i närheten av skolan, på Jolla choklad och dessert. Det är ett ställe som jag måste ha missat, visst jag har gått förbi där hundra gånger men jag har verkligen inte tänkt på vad det är för ställe. Värsta chokladfabriken ;) Kändes lyxigt med massa praliner och efterrätter. Verkligen ett ställe för mig så det blir att gå dit många fler gånger. Vi tog iallafall bara en kaffe, jag var så jäkla mätt så orkade ingen choklad. Får bli nästa gång. Sen drog jag iväg till skolan för att ha seminarium, tiden gick väldigt fort, mellan 13-15.40 var jag där.S
 
När seminariet var slut så drog jag hem direkt och fortsatte att kolla på Bostongrejen. Nu efter lite mat och slöande så ska jag och Stefan se på film, Taken2.
 
Hoppas att ni har en fin kväll! Kramar.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback