Hemma.

Hej på er. Nu har vi varit hemma i ca 20 minuter kanske, det blev förlust för IFK Norrköping med 1-4.. :( Inget skoj alls... Men jag förstår verkligen inte varför en stor del av publiken går när Hif gör 0-4, stå/sitt kvar och stöd laget istället, det är då de behöver det som mest. Jaja..

Dagen har för övrigt varit bra. Jag träffade min mor i eftermiddags och gick en runda på stan, vi tog även en kaffe på stan o det var gött det. :) Nu ska jag tagga ner i soffan en stund innan det är dags att sova. Är rätt uppe i varv efter matchen, och frusen är jag med, det är knappt att jag känner mina fingrar haha... Tog ju inte med mig mina vantar, tänkte att det skulle vara varmare än vad det var. Men men, man lär sig väl av sina misstag.

Hoppas att ni har haft en bra dag! Vi hörs igen i morgon. Puss å kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback