Hemma.

Är hemma från skolan nu, har bara öppnat posten och sen satt jag mig här och tänkte blogga lite :-) Fick mitt medlemskort och årskort från IFK Norrköping idag, suupernice!! Så nu är jag mer än laddad för säsongen.

Skolan gick bra, vi hade först en föreläsning som var väldigt intressant och efter det hade vi en kursintroduktion. I skolan så fick jag världens jäkla godispåse av en i min klass, bara för att hon inte ville se det mer, hon hade ätit lite för mycket i påsk tydligen. Men vilken tur det är då att jag var så snäll och tog emot den. Godisgris som jag är. Massa mumsigt är det.

Sitter och väntar på att Stefan ska komma hem från jobbet, sen blir det väll matlagning vart efter. Ikväll är det fotboll på tv, och nu är ju iallafall snackset fixat ;-)

Kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback