Hoppsan.

God morgon! Hann visst inte blogga mer igår, hade fullt upp hela dagen.. På morgonen/förmiddagen var jag ju i skolan och pluggade, efter det gick jag hem och lämnade min väska för att jag skulle ta en sväng på stan. Kollade runt i lite butiker och hittade faktiskt en fuskskinnjacka på New Yorker!! Bild kommer lite senare idag. Jag åt även lite lunch på Subway! Det var riktigt gött!

När jag kom hem så pysslade jag lite här hemma innan det var dags att åka iväg med moster och mamma till Ingelstad shopping, de hade några grejer de skulle kolla så jag hängde med, för jag och mamma skulle nämligen boka lite aktiviteter till Dublinresan på datorn hemma hos moster efter det, har ju ingen skrivare här hemma så det fick bli en tur till moster. Vi hann även med att fika lite ;-)

Jag var hemma strax efter klockan åtta, så käkade lite snabbt och sen kom en kompis förbi för att vi skulle se på Champions League. Käkade massa godis och snackade massa skit. Det var riktigt trevligt, länge sen vi träffade honom nu faktiskt. Efter matchen gick han hem och vi somnade på stubinen, var riktigt trötta.

Idag är det skolan som gäller på förmiddagen och efter skolan ska jag och mamma till Polisen och hämta våra pass!! :-) Sen är det även match i Svenska Cupen ikväll, IFK Norrköping - Djurgården. Kvartsfinal it is. Flaggan är uppsatt på balkongen i vanlig ordning så nu är det bara att ladda!

Ha en bra dag, kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback