Kaffe!

God morgon! Sitter här och dricker en kopp kaffe, blev så ruskigt sugen på det :) Det känns som att det kommer att bli en riktigt härlig vårdag idag! Solen lyser och fiskmåsarna skränar. Det känns så somrigt på nått sätt! Bara havet som saknas då ;) Men man kan ju iallafall drömma sig bort lite.

Idag är det pluggande hemma som gäller. Ska kolla upp lite referenser till morgondagen då vi ska ha grupparbete på eftermiddagen. Men det får bli lite senare det. Jag ska ner på stan på förmiddagen och köpa bland annat säkerhetsnålar och lite sånt.

Nu ska jag sätta mig och betala in lite räkningar, skulle lagt in dem igår egentligen men glömde det! Måste ju betala bland annat mina döskalleörhängen och mina jeansshorts som jag beställde för nån månad sen. :)

Ha en bra dag, vi hörs lite senare!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback