Ledig måndag!

Hej på er! Hoppas att ni har sovit gott?! Det har jag gjort, med vissa undantag. Hann väl sova sisådär en halvtimme igårkväll när jag hade gått o lagt mig, sen vaknade jag av att det blinkade i hela sovrummet, såg ut som disco typ, kollade ut och såg att det var blåljus, en brandbil som stod o blinkade vid huset mitt emot på andra sidan gatan. Vet inte vad som hade hänt, men efter ca en kvart så åkte brandbilen iallafall, var för trött för att stå o kolla hela tiden, det var ju så varmt i sängen :)
 
Måndag idag iallafall, idag ska jag träffa min mor, vi ska hem till henne o fika. Blir trevligt tror jag, det var länge sen som jag var hemma hos henne o Leo nu. Leo fyller ju åtta år idag! Grattis till dig kissen :-)
 
 
Ha en bra måndag så hörs vi senare idag. Kraaaaam!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback