Lördag!

God morgon! Hoppas att ni har sovit gott? Det har iallafall jag gjort, förutom att jag vaknade strax innan klockan fem i morse ;-D Men jag somnade om någon halvtimme efter ett tag så det var ganska nice. Blev visst inget bloggande igårkväll, hade tankarna på helt annat håll faktiskt, IFK Norrköping vann ju mot Häcken med 4-2!! Det var så jääääkla nice så jag sitter och ler åt det ännu :-) Riktigt bra match av Peking.
 
Idag är det kalas som gäller, vi ska fira moster och min ena kusin som fyller/har fyllt år. Moster fyller år idag och min kusin Mathilda fyllde år igår. Tyvärr kan inte Stefan hänga med för att dem har städdag på golfbanan, och sen skulle dem även spela en runda.. Men det kommer nog bli trevligt ändå ;-)
 
Hörs lite senare igen!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback