Lördag!

Hej på er! Ännu en solig dag :-) Man blir ju så glaaad!! Jag har precis tvättat håret och sitter o väntar på att Nyhetsmorgon ska börja. Funderar på om jag ska ut o springa en sväng efter frukost men vi får se om jag hinner. Vi ska iväg och köpa present till Stefans mamma som fyller år nästa helg. Stefans syster Carina och hennes sambo Dan ska med o dottern Iris med tror jag. Lika bra att jag nämner dem vid namn för det är nog inte sista gången jag skriver om dem här på bloggen. Det var för övrigt Dan som jag var iväg med till Linköping igår. :) En av mina bästa vänner faktiskt.

Senare i eftermiddag är det Arsenalmatch och sen tvättstugan. Om jag inte hinner springa nu på förmiddagen så får jag väl göra det när jag kommer hem igen, vill verkligen komma igång nu.

Ha en bra dag! :-)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback