Lördagsmorgon.

Hej på er. Sitter just nu och kollar på Nyhetsmorgon, nyheterna. Så skönt att de fått tag i den siste (?!) Bostonbombaren.. Hoppas verkligen att det bara var dem två brödena som var inblandade i detta, de är ju gripna båda två.
 
Natten har varit sådär, har haft svårt att sova på grund av för mycket tankar i huvudet. Riktigt jobbigt när man inte kan släppa dem. Har tänkt på allt möjligt, typ allt mellan himmel och jord. Allt vill jag inte ta upp i bloggen så det håller jag för mig själv. Nåja, idag har jag inget alls planerat så jag tar dagen som den kommer. Jo förresten, det är fotboll i eftermiddag klockan fyra. Arsenal mot Fulham. Den matchen ska jag självklart se! Får se vad resten av dagen bjuder på.
 
Hoppas att ni har en fin dag så hörs vi lite senare igen!! Puss&kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback