Måndag igen.

God morgon! Idag vaknade jag pigg och utvilad! Riktigt nice. Inte ens vädret gör mig tröttare idag konstigt nog. O nu kommer regnet med ;-D Hoppas att det håller i sig nu när jag snart ska till skolan för då får jag äntligen använda mitt IFK-paraply igen! Det har ju inte regnat på hur länge som helst när jag varit ute så det är en positiv sak med regnet iallafall haha. :)
 
Idag är det pluggande i skolan som gäller, jag har två böcker kvar i kursen att läsa, en är på 93 sidor tror jag och den sista är på 150 någonting. Så jag tänker sitta tills jag har läst klart dem! Får se vad som händer sen i eftermiddag, det är sånt som märks.
 
Hoppas att ni har en bra dag trots regnet så hörs vi lite senare.
 
Puss och kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback