Mätt..

Hej på er. Vi kom hem från kalaset för någon timme sen typ, det var riktigt trevligt faktiskt, massa gottigt att äta både kaffebröd och glasstårta. Så jag är inte direkt hungrig nu iallafall haha. Iris fick massa fina saker i födelsedagspresent, av mig och stefan fick hon ett par vita/rosa Pumaskor :-)

Sitter i soffan nu och kollar på fotboll, Premier League.. bryr mig egentligen inte om hur det går i denna match för det är två bottenlag som möts. Men fotboll är ju alltid skoj iallafall! Blir lugnt resten av kvällen med, har fortfarande träningsvärk men inte lika mycket som i morse..

I morgon är det måndag och då är det dags för hemmapremiär på Parken, IFK Norrköping - Gefle. Hoppas på fint väder och mycket folk :-)

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen, hare bra!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback