Nervös!

Jaha då var tisdagen här. Tandläkardagen.... Ska dit vid 8.30 och jag är redan nervös, usch. Jag ogillar verkligen tandläkaren. Har inte haft något hål i hela mitt liv så hoppas att jag slipper det nu också. Jag har iallafall sovit bra inatt så det är skönt, sitter och äter frukost och bloggar lite nu. Sen ska jag väl ta och läsa lite nyheter och sånt på internet med innan jag stänger av datorn.
 
Efter tandläkaren ska jag hem o ta det lugnt ett tag innan skolan som börjar 13.15. Vi har en föreläsning idag som jag tror kan vara väldigt intressant :-) Hoppas det iallafall. Kom precis på att jag måste ta och måla naglarna, det har gått bort en hel del färg sen i lördags.
 
Hörs lite senare! Kram!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback