Ny design!

Hejsan! Nu har jag suttit och pillat lite med en ny design till bloggen, hittade iofs koderna via en hemsida men det var en hel del att ändra i alla olika kodmallar med.. Jag är riktigt nöjd med nya designen, men det finns kanske några fel någonstans men det rättar jag till vart efter jag ser dem eller om ni läsare upptäcker något så kan ni väl säga till :)
 
Dagen har gått åt till plugg, eller ja förmiddagen iallafall. Jag var hemma runt halv tolv och fixade lite käk och sådär. Sen har jag bara tagit det lugnt och även varit ute en kort sväng med Dan och Iris när han hade hämtat henne från förskolan, jag skulle ju ändå ut precis så det var skoj med lite sällskap en stund. Nu ska jag ta och fixa iordning lite i köket tänkte jag, har lite disk att ta hand om. Funderar även på att ta en knäckemacka för jag är hungrig igen..
 
Får se om jag skriver mer ikväll men annars så hörs vi i morgon igen!
Kraaaaam!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback