Recension: Loka likes old school.

 
Nu har jag smakat på alla tre nya Lokasmakerna och här kommer en liten minirecension av dessa med betyg. :)
 
Loka Chocolate Shake: Detta var den första smak som jag fick tag i, min första tanke när jag hörde om smaken var att detta kan ju inte bli fel. Öppnade flaskan och kände doften av en riktig choklad shake, den doftade helt underbart, godisgris som jag är.. De första två, tre klunkarna var riktigt goda, men det blev allt för mycket chokladsmak efter ett tag, den är väldigt söt och sliskig och det är inget som jag kommer köpa igen. Några klunkar räcker som sagt innan man (jag) tröttnar på den.
 
Betyg: 2/5 godisbitar.
 
Loka Lemon Pie: Detta är den andra smaken som jag smakade. Samma sak här när det gäller doften när man öppnade flaskan, den luktade himmelskt gott, en blandning mellan vanilj och citron, jag var mycket förväntansfull över denna eftersom jag blev lite halvt besviken på den första smaken. Riktigt god var den, smakade verkligen som en citronpaj med vaniljsås. Detta är min favorit och kommer köpas många gånger till så länge de finns kvar. Den är ganska söt den här med men denna söthet kan jag stå ut med, det är inte så att det blir FÖR mycket.
 
Betyg: 5/5 godisbitar.
 
Loka Strawberry Ice Cream: Sista smaken ut att prova. Sitter faktiskt och dricker denna nu medan jag skriver recensionen. Öppnade flaskan och det första som slår en är doften av jordgubbsglass ;-) Suprice! Helt galet hur likt det kan lukta äkta jordgubbsglass alltså. Och smaken är precis som att dricka smält jordgubbsglass, bara att det är i vattenform. Denna smak kommer på andraplats en bit efter lemon pie. Jag trodde att den skulle vara väldigt söt men det var inte så mycket som jag trodde. Jag kan helt klart tänkta mig att köpa denna flera gånger, perfekt en varm sommardag!
 
Betyg: 4/5 godisbitar.
 
Här är alla tre smakerna på bild. Riktigt bra jobb av Loka!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback