Tisdag.

God morgon! Valborgsmässoafton idag då, men det är väl som en vanlig dag, iallafall för mig. Har ingen feber just nu och jag hoppas att den håller sig borta idag. Ska till skolan vid tio och ha grupparbete ett par timmar och sen ska jag hem igen och vila upp mig. Jag har typ ingen ork alls i kroppen, vet inte vad det är. Men men. Det är nog lite mer sömn som behövs bara.

Det blir inte så många roliga inlägg här på bloggen när jag känner mig lite halvkass, men det blir nog bättre när jag är piggare igen. Ska iallafall försöka att sluta med onyttigheterna, har blivit rätt mycket sånt senaste tiden, och jag märker verkligen skillnad när jag är nyttigare för då är jag piggare.

Hoppas att ni har en bra dag så hörs vi senare. Puss o kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback