Tjääna..

Hallå hej. Nu var det kväll igen, dagen har gått grymt fort! Var ju som sagt i skolan mellan 9-12.. Sen har jag bara varit hemma och slöat. Har inte orkat göra något, eller jo jag har ju plockat och fixat lite här hemma men inte mycket mer.

Jag tappade min mobil i golvet i skolan idag, den slocknade och gick inte att få igång hur mycket jag än höll in on/off-knappen... Det hände innan föreläsningen så jag satt hela föreläsningen och var gryyymt irriterad på skiten. Trodde att mobilen hade sett sin sista tid... Men när jag kom hem så stoppade jag i laddaren i mobilen och vips så var den igång igen, den startade igång av sig själv. Det sämsta är att jag inte kan trycka ner on/off-knappen alls nu, den var ju trög redan innan men nu går det som sagt inte alls. Jaja, får väl leva med det antar jag, tänker inte slänga ut massa pengar på att fixa det, har ju ingen garanti kvar på telefonen heller. Får se hur länge jag står ut. :-)

Nu ska vi se på fotboll på tv ;-) Champions League. Vi får visst aldrig nog av fotboll! Hehe.

Ha en bra kväll så hörs vi i morgon igen. Puss&Kram

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback