Tjo!

Hej på er! Nu är jag tillbaka glad och positiv igen ;-) Jag blev på bättre humör redan runt lunchtid igår faktiskt och det höll i sig hela dagen sen, men hade ingen ork till att blogga så jag lät det vara.

Varför blev jag på bättre humör då?! Jo för att jag var på stan och shoppade lite ;) Är igentligen pank men lånade lite av mig själv från sparkontot som jag kan lägga tillbaka i morgon när studiebidraget kommer :-) Jag köpte 3 par jeans (ett par knallblå, ett par svarta med ljusa stjärnor på och ett par svarta "glittriga), två toppar, solglasögon, roll on och nagelfilar. Tror det var allt, gick på 800 så det var billigt med tanke på allt jag fick för det priset.

Idag är det skola som gäller mellan 9-16. Först ska jag träffa min arbetsgrupp på förmiddagen och på eftermiddagen har vi seminarium. Lär nog vara skapligt trött efter idag, är ju inte van att vara i skolan en hel dag hahah. :-)

Vi hörs senare igen! Ha en superbra dag. Puss o kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback