Tjoho!

Hej igen! Har ni det bra i det fina vädret? :) Jag och Stefan var ute på en promenad på ca 5.6 km förut. Det var riktigt nice!! Var även förbi Hemköp på Kungsgatan och de hade gårdschipsen där!! Köpte en smak med cremé fraisch och peppar, de var otroligt goda! Kunde knappt sluta äta dem.. Men nu har jag iallafall lagt undan resten till kvällen. :) Blev mycket överraskad faktiskt. Chipsen har helt naturliga smaker och är gjorda av KRAV-märkta rotfrukter (potatis). Det känns på något sätt nyttigt att äta dem ;-)
 
Nu sitter jag och väntar på att det ska komma folk hit, vi ska se fotbollen tillsammans med Dan och en kille som heter Daniel. Kommer bli skoj tror jag. Brukar ju vara det iallafall! Matchen börjar klockan fyra så de kommer väl strax innan typ. Det är planerna för denna eftermiddag iallafall!
 
Hörs lite senare om jag inte får solsting ;-D Pussss.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback