Trevlig dag!

Hej på er! Det har varit en riktigt trevlig dag idag tycker jag. Dan och Daniel var ju här och kollade på fotboll med mig och Stefan. Arsenal vann :-D Vi käkade godis o snackade massa skit. Efter matchen skulle Dan hem o käka, vi andra bestämde oss för att ta fram grillen och grilla lite kött och grönsaker. Riktigt gött var det. Nu sitter vi och slökollar på tv, finns inte så mycket att se, det är lite trist. Vi kollar iallafall på fångarna på fortet, har ju typ missat hela programmet men ser på sista 20.
 
Hoppas på att kunna sova bra inatt, bara jag inte är så tankspridd.... Kanske går o lägger mig om någon timme, eller kanske mindre. Får se.
 
Hoppas att ni har en fin kväll! Kram kram.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback