Uuuh..

Blev ingen lunch på skolan och ingen föreläsning heller för den delen, haft ont i huvudet sen klockan elva i förmiddags men det börjar släppa nu efter några timmars vila. Hoppas att jag inte håller på o bli sjuk, men det tror jag inte.

För övrigt är det mycket roligare än förr att blogga nu när jag fått ordning på min bloggdesign :) Himla fint är det ;-) Bloggandet kommer kanske vara som förr, ibland mer och ibland mindre. Men skönt att det ser finare ut nu iallafall!

Sitter och lyssnar på liverapporteringen om bomberna i Boston, det är fan helt sjukt..... Helt oskyldiga människor blir drabbade bara för att någon/några är så skadeglada. Äckligt är det.

Puss och kram på er!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback